اگر از لینورا خرید کردهاید و بنا به دلایلی تمایل به مرجوع کردن کالای خریداری شده دارید، فرصت دارید تا مدت ٧ روز پس از تحویل کالا، نسبت به بازگرداندن و یا تعویض آن با کالای دیگر اقدام کنید. همه تلاش ما در لینورا برای این است که شرایطی را فراهم کنیم تا شما مشتری عزیز با اطلاعات کافی کالای مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کرده و آن را سالم و در شرایط مطلوب به دست شما برسانیم. اما در هر صورت ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی از جمله عدم مطابقت کالا با آنچه انتظار داشتید و یا ایرادات احتمالی، تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. به همین خاطر در ادامه شرایط و مراحل بازگرداندن کالا را بطور شفاف برای شما توضیح دادهایم تا بدانید چطور میتوانید از ضمانت بازگشت لینورا استفاده کنید. (در نظر داشته باشید که این شرایط صرفاً برای خرید آنلاین از لینورا بوده و برای خرید حضوری صدق نمیکند.)
1- کالای بازگردانده شده باید در همان شرایط زمان تحویل، استفاده نشده و سالم بوده و به بستهبندی آن آسیبی نرسیده باشد.
شرایط الزامی برای بستهبندی کالای برگشتی:
- بستهبندی سالم و مانند شرایط زمان تحویل کالا و شامل برچسبهای اصالت کالا باشد.
- کلیه اقلام همراه کالا از قبیل بستهبندی درونی (لفاف و…)، لوازم جانبی کالا، لوازم نصب، دفترچه راهنما و… همانند زمان تحویل در داخل بستهبندی باشد.
- بستهبندی فاقد پارگی و آسیبدیدگی باشد.
- برچسب یا نوشته اضافی برروی بستهبندی نباشد.
2- لطفاً توجه داشته باشید که هزینه برگشت کالا به عهده مشتری است. البته به غیر از مواردی که بازگرداندن کالا بدلیل عیب و نقص کیفی کالا بوده و از سوی واحد کنترل کیفیت لینورا احراز شده باشد.
3- مسئولیت هر گونه خسارت وارد شده به کالا در طول مسیر بازگشت به عهده مشتری است.
4- مبلغ سفارش پس از بررسی سالم بودن کالای بازگردانده شده، به حساب مشتری واریز خواهد شد. (این پروسه حداکثر 7 روز کاری زمان میبرد) و مشتری میتواند نسبت به پیگیری وضعیت بازگشت کالا از طریق حساب کاربری خود اقدام کند.
5- در صورتی که در هنگام خرید از کوپن یا کد تخفیف استفاده شده باشد، این کوپن یا کد تخفیف قابل استفاده دوباره نخواهد بود. در این صورت مبلغ بازگردانده شده به مشتری معادل اصل مبلغ پرداخت شده برای کالا (منهای مبلغ کوپن یا کد تخفیف) در زمان سفارش خواهد بود.
6- به دستور وزارت بهداشت، تعویض و بازگرداندن محصولات غذایی و بهداشتی امکانپذیر نیست. لطفاً در خرید خود دقت فرمایید.
7- در مورد پوشاک، این نوع کالاها باید کاملاً نو و سالم و استفاده نشده باشند. در صورت وجود هرگونه آثار استفاده از پوشاک نظیر لک، پارگی، سایش، رنگ پریدگی، بوی عطر، بوی بدن، امکان بازگرداندن آن نخواهد بود. همچنین ملحقات پوشاک نظیر تگ، دکمه و… نباید جدا شده باشد.
1- ثبت درخواست بازگرداندن کالا توسط مشتری از طریق حساب کاربری و یا تلفنی
2- بررسی و تایید درخواست از سوی واحد پشتیبانی مشتریان
3- آمادهسازی کالا برای ارسال مطابق شرایط زمان تحویل
4- ارسال کالا توسط مشتری
5- دریافت کالای ارسالی از سوی مشتری
6- کنترل کیفیت و احراز شرایط بازگردانی کالا
7- تایید —> تعویض یا بازپرداخت وجه کالا | عدم تایید —> ارسال کالا برای مشتری