پرسش‌های پرتکرار

برای خرید اینترنتی از سایت لینورا براحتی می‌توانید با وارد کردن شماره موبایل خودتان یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید، و یا وارد پروفایلی شوید که از قبل برای خودتان ایجاد کردید. بعد از وارد شدن به حساب کاربری، محصولات مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید و به بخش تسویه حساب بروید. برای اینکه ما بتوانیم سفارش شما را پردازش کنیم، کافی است اطلاعات گیرنده را وارد کنید و از طریق درگاه پرداخت، نسبت به واریز وجه سفارشتان اقدام نمایید.

برای پیگیری سفارش، کافی است وارد حساب کاربری خودتان شوید و روی بخش “سفارش” کلیک کنید. در این بخش می‌توانید وضعیت سفارش خودتان را بصورت آنلاین مشاهده کنید. در بخش “پیگیری سفارش” نیز با وارد کردن شماره سفارش و اطلاعات تماس، می‌توانید وضعیت سفارش خودتان را پیگیری کنید. اگر سفارش شما با مشکل خاصی مواجه شده بود، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود با پشتیبانی لینورا تماس بگیرید.

امکان لغو سفارش بصورت آنلاین در حال حاضر امکان‌پذیر نیست و اگر سفارشی داشتید که از آن منصرف شدید، لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن با پشتیبانی لینورا تماس بگیرید تا سفارش شما قبل از ارسال لغو شود. در صورتیکه ما سفارش را برای شما ارسال کرده باشیم، با عرض پوزش هزینه ارسال و بازگشت سفارش به عهده خود شماست.

هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش برای سفارش‌های بالای ۲ میلیون تومان رایگان است، اما اگر مبلغ سفارش شما کمتر باشد، هزینه ارسال با پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره پست، حداقل ۳۰ هزار تومان و هزینه ارسال با پیک (مناطق ۲۲ گانه تهران) حداقل ۳۵ هزار تومان خواهد بود. برای اطلاع بیشتر از شرایط ارسال وارد بخش “رویه‌های ارسال سفارش” شوید.

درخواست تعویض و یا مرجوعی کالا رو می‌توانید تا ۷ روز پس از خرید به فروشگاه اعلام کنید. کالاهایی که قصد تعویض و یا مرجوعی آن‌ها را دارید باید کاملاً در وضعیت اولیه و نو باشند؛ همچنین هیچ‌گونه آثار استفاده از کالا مثل لکه، رنگ‌پریدگی، بوی عطر و یا بوی بدن نباید روی محصول وجود داشته باشه. توجه کنید که مارک، لیبل، بسته‌بندی و تمام ملحقات کالا باید مثل روز تحویل در اختیار ما قرار بگیرد. پس از دریافت کالا، بررسی‌های لازم انجام می‌شود و در صورتیکه شرایط برگشت رعایت شده باشد، کالای درخواستی شما تعویض و ارسال خواهد شد؛ و یا در صورت عدم موجودی یا تمایل شما، مبلغ کالا طی مدت ۳ الی ۵ روز کاری به حساب شما واریز می‌شود.

اگر ساکن مناطق ۲۲ گانه تهران هستید، طی ۱ روز کاری سفارش با پیک و یا پست پیشتاز به دست شما می‌رسد؛ اما اگر در شهرهای دیگر ساکن هستید، طی ۲ الی ۵ روز کاری سفارش با پست پیشتاز طبق تعهد شرکت پست ایران به دست شما خواهد رسید. (توجه داشته باشید که پردازش سفارش‌ها ۱ روز کاری زمان می‌برد.)

متاسفانه امکان تغییر و یا اصلاح سفارش از طریق سایت وجود ندارد، به همین خاطر خواهشمندیم با دقت بیشتری کالاهای دلخواهتان را سفارش دهید تا با چنین مشکلی مواجه نشوید. اما در صورتیکه احیاناً نیاز به تغییر سبد خریدتان داشتید، لازم است قبل از ارسال سفارش با پشتیبانی لینورا تماس بگیرید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در این صورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی‌گردد. در صورتیکه پس از ۷۲ ساعت پول به حساب شما بازگشت داده نشد، شما می‌توانید با درگاه و یا بانک خودتان تماس حاصل فرمایید. (توجه داشته باشید که در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید)

  • از هر کد تخفیف فقط یکبار می‌توانید استفاده کنید.
  • در هر سفارش فقط امکان استفاده از یک کد تخفیف را دارید.
  • هر کد‌ تخفیف مدت زمان خاصی دارد، که در صورت پایان آن زمان دیگر امکان استفاده از کد تخفیف را ندارید.
  • کدهای تخفیف، فقط داخل سایت قابل استفاده هستند.

پیشنهاد ما این است که از طریق سایت سفارش دهید، اما اگر در هنگام ثبت سفارش خود در سایت دچار مشکل می‌شوید، می‌توانید بصورت تلفنی سفارش مورد نظرتان را ثبت کنید. خواهشمندیم تا حد امکان برای ثبت سفارش تماس نگیرید، تا ما بتوانیم برای رسیدگی به سفارش‌ها به بهترین نحو عمل کنیم.